Кога е най доброто време от деня за тренировкa с тежести

Качено от в на Feb 04, 2016 . 0 Коментари.

В тази статия ще разгледаме, как стоят нещата при хората, който имат за цел редуктиране на телесно тегло. Доста от тях залитат по вярването, че ако тренираме сутрин на гладно това ще помогне за загубата на телесни мазнини, но уви тренировката сутрин на гладно не гарантира този ефект. Ако сме осигурили за деня енергиен прием по-малък от този, на който ни поддържаме тегло (с други думи калориен дефицит), тогава се губят килограми, като без значение дали се тренира сутрин на гладно или ще тренираме вечерно време след 3-то или 4-то хранене. Друг много важен момент при хората, който смятат, че тренировката сутрин на гладно гарантира загуба на телесни мазнини, е че когато тренираме сутрин на гладно до голяма степен се увеличава мускулния разпад, за това е хубаво да нама тренировка на абсолютно празен стомах, а в някаква степен да се осигури някакъв прием на белтъчини. Дали ще е протеин или аминокесилини (бцаа разклонена верига) или примерно няколко яйца, извара, банан или др. Това по някакъв начин гарантира аминокесилинен поток, което минимизира мускулния разпад. Отново подчертаваме, че това дали ще тренираме сутрин на гладно по никакъв начин не гарантира загубата на телесни мазнини. Нека разгледаме как стоят нещата и при хората, който имат за цел покачване на мускулна маса. На първо място трябва да погледнем дали сме в калориен излишък, като знаем много добре, че трябва да приемаме повече енергиини източници, за да се поддържат килограмите, за да може да има на лице покачване на килограми. Важен е също момента при хората, който тренират вечерно време – човек, който работи примерно нощни смени е нормално да си зададе въпроса „кога е добре да тренирам?” вечерта преди работа или сутрин непосредствено след работа. Нашият съвет е, че е о добре да се тренира вечерта преди началото на работната смяна, тъй като представете си ситуация през, която 12 часа сте били на работа и след като приключите отивате в залата уморени напрегнати и изнервени. Това до голяма степен ще се отрази на качеството на самата тренировка и силовите постижения. Много добре знаем, че за покачването на мускулна маса трябва да има на лице мускулен растеж. Друг момент за тези хора, който работят през деня – сутрин преди работа, следобед или вечер след работа ? Нашето мнение е, че е по-добре да се измести тренировката рано сутрин, когато сме по-свежи и по-бодри, от колкото да тренираме вечерно време и преди тренировката да прибягваме към най-различни азотни бустери, които ни тонизират енергизират или да ни дадат някакъв приток на сила. Има твърдения, които се свързват с така наречените човешки биоритми. Според тази теория оптималния вариянт, в който може да се тренира като времеви диапазон е 10 часа сутринта и 16 часа след обед, това са часовите диапазони на денонощието, при което се смята, че тогава човешката хормонална секреция е най-силна. Спод нас това е по скоро мит, но от друга страна дори да го приемем, че това до някаква степен това може да е факт и наистина да има някакво влияние върху резултатите ни, за един средно статистически трениращ човек резултата, който ще се подобри ще е не повече от около 1-2%. На практика това е нещо върху, което неби следвало един човек да се фокусира. На първо място за резултатите ви, трябва да има добре структуриран тренировъчен режим, добър подбор на упражнения, честота на трениране на мускулна група, като трябва постоянно да се наблюдава обема и до каква степен мускулатурата се развива и съответно да се балансира обема спрямо мускулното развитие на различните мускулни групи. Хубаво е човек, който иска да си подобри резултатите в залата да е наясно с това, на какъв енергиен прием тялото му се променя. До каквато степен се наблюдават промените  в резултатите ни спрямо това, в какъв диапазон от време тренираме, не би следвало да се в глобяваме в тази сфера. Хубаво е човек да знае как се чувства, когато тренира сутрин или вечерно време. Повечето хора избират да тренират след обед защото сутрин се чувстват уморени, но това е относително или индивидуално.

Според материали за Anabol.bg

Коментари

Оставете коментар

Оставете отговор

*Име:
*E-mail: (Не е публикувана)
   Сайт: (Адреса на сайта с http://)
*Коментар: