Хранителна програма за ОТСЛАБВАНЕ

Дискусия за обсъждане на диетна информация
Потребителски аватар
admin
Site Admin
Мнения: 154
Регистриран на: съб май 30, 2015 10:57 am

Хранителна програма за ОТСЛАБВАНЕ

Мнениеот admin » пон авг 10, 2015 8:43 pm

Цел: Намаляване на приема на калории, за да загубим максимална мазнини.

Открийте пълната програма за себе си. И накрая, вие ще знаете, общите принципи на храненето и особеностите на диета за отслабване и загуба на тегло.


Цел: загуба на тегло

Въглехидрати% 20 / 70% Protein / Fat 10%
- Среден брой ястия и закуски / 7 ДНИ
- време между хранения / 2 часа

Продукти за използване: Carnitine, Reductil

Комбинирани продукти:

-Reductil + Cytomel
-Reductil + Кленбутерол
-Winstrol
-Primobolan
-Carnitine
-Кленбутерол + Cytomel

Минимално 5 хранения на ден

- Качество на храната
- Протеини в всеки приема на храна. (Насочване към храни, богати на приоритетни редуващи протеини с протеин на прах)
- Изключително добри мазнини (ядки, риба, зехтин ...)
- Избягвайте наситените мазнини (сосове, пържени картофи ..).
- Не прекалявайте с многото сол, използвайте подправки.
- Предпочитайте варене на пара във фурната или грил без мазнини.
- Не пропускайте хранене.
- Пийте поне по 3 4 литра / дневно за добро източване на тялото и увеличаване на обема на мускулните клетки.
- Напомняне: 1g въглехидрати = 4 ккал; 1g протеин = 4 ккал; 1g липидния = 9 ккал

Особености на диета за отслабване и загуба на тегло:

В тази фаза, трябва да промените диетата си, за да загубите максимално тегло мас, намаляване на приема на калории.

- Премахване на сладки безалкохолни напитки;
- Премахване на алкохоли;
- Избягвайте да се храните извън дома си, защото е по-трудно да се контролира вашата диета.
- Изберете постни меса без кожа птици, риби и миди;
- Внимавайте за скрити мазнини: избягване на цялото месо в сос, тлъсти меса, гювечи, богати на мляко, масло или сметана, сирене и яйца, пържени храни, торти и сладкиши, бонбони и шоколад, сладолед, предястия торти;
- Яжте зеленчуци на воля и във всички форми: сурови, варени в супа;
- Яжте два плода на ден, но не повече;

Приемът на въглехидрати (ориз, макаронени изделия, картофи, зърнени храни, гейнър и др ..) трябва да бъде намален до всеки прием на храна, за да загубим максимална мазнини.

Протеини (месо, риба, яйца, млечни продукти, ...) са задължени.

Вие ще трябва да запазите основната мазнина (омега-3, органични животински мазнини, растителни масла, мазни риби, ...) която ще ви помогне да се запази схемата и е много важна за здравето. Вие ще трябва да консумирате между 0,5 и 1 грам мазнини на килограм телесно тегло. Мазнините играят роля в хормоналната система, те са от съществено значение за правилното функциониране на мускулите.

Насочете се към зеленчуците (броколи, моркови, карфиол ...) който осигуряват витамини и минерали, за да се предотвратят пропуски.

L CARNITINE - Особено се препоръчва по време на лечението ви.

Ролята на L-карнитин е да създаде енергия. Той също така се отнася до подобрен растеж на мускулите, в производството на енергия и по-добра устойчивост на умора на мускулите. Разкрива ролята на карнитин за неговата роля в сърдечно-съдовата система, на кръвното налягане, ускорена загуба на мазнини и здравето на сърдечния мускул и други.

Върни се в “Диети”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост